şeker hamurlu butik pasta

şeker hamurlu butik pasta

10 Temmuz 2011 Pazar

Butik Pasta Ve Kurabiyeler...

Pasta yapımının haricinde ayrı bir işte çalıştığım için ve Eylül'de 3 yaşında olacak bir oğlum olduğu için bloğuma çok fazla   örnek model yapıp koyamıyorum.Bunun için öncelikle sizlerden özür diliyorum.Bazı arkadaşlarım örnek olması amacıyla başka sitelerden de pasta resimleri koymamı önerdi bana, ancak ben prensiplerim gereği başka pastaları,diğer pastacı arkadaşlarımın emeklerini bloğumda yayınlamak istemiyorum sonuçta bu sayfamın amacı kendi emeklerimi sizlere sunmak ve sizlerle paylaşmak istememdir.Yine de arkadaşlarıma ilgilerinden dolayı çok teşekkür ederim.Sipariş vermek isteyen dostlarım için şöyle birşey yapabiliriz.Beğendiğiniz ve yapmamı istediğiniz bir pasta modeli olursa bana " lernadi@hotmail.com " adresimden yollayabilirsiniz.Ya da aklınızdaki ve hayalinizdeki bir pasta modelini birlikte gerçeğe dönüştürebiliriz.

Bana gelen yorumlardan dolayı bu açıklamayı yapma gereği duydum,Tüm dostlarıma tatlı günler dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder