şeker hamurlu butik pasta

şeker hamurlu butik pasta

8 Kasım 2012 Perşembe

Pastalarım


Merhaba sevgili dostlarım.Bugün fotoğraf değil de biraz da bilgi paylaşmak istedim.Önceleri ben de pastalarımın pandispanyasını normal kek yapar gibi yumurta ve şekeri çırpıp yapıyordum . Daha sonraları şeker hamurlu pastaya uygun nasıl bir kek yapabilirim diye araştırmaya başladım.Ve bir internet sitesinde pastacılık okulu sugarcraft'ın kitabına rastladım ve durur muyum ,hemen satın aldım.Ve içindeki tarifi  ufak değişikliklerle ilk olarak oğlumun doğumgününde denedim.Aile jürisinin verdiği karar pozitifti :) Bunun üzerine pastalarıma bu tarifle devam ediyorum.İçinde neler mi var ?
tereyağı ,pudra şekeri , yumurta , un , kakao...
Tabi tereyağı kullandığım için maliyeti biraz daha fazla oluyor ama lezzeti de gerçekten mükemmel.Tam da butik pastacılığa uygun bir tarif.Kıvamı da güzel oluyor.
Kremasında ise elit'in bitter kuvertürünü kullanıyorum ama o bitince  yeni öğrendiğim pelit pastanesinin ürünü olan Valonia'nın bitter kuvertürünü kullanmaya başlayacağım.Kremanın lezzetine lezzet katacağını düşünüyorum.
Pastalarımın içeriğini merak edenlere cevap oluşturabileceğini düşünüyorum.
Herkese tatlı günler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder