şeker hamurlu butik pasta

şeker hamurlu butik pasta

26 Temmuz 2012 Perşembe

Düğün Cupcake Kulesi

Televizyon yapımcısı ve sunucusu sevgili Ataman Erkul ve eşleri Gül Hanımın düğünleri için hazırladığım cupcake kulesi ... Ataman Bey Beşiktaş taraftarı olduğu için Gül hanım kendisine bir jest yaptı ve cupcakelerimizin çiçeklerini siyah beyaz hazırlamamı rica etti .. Pastamızı ve cupcakelerimizi tamamen siyah beyaz hazırladım . Cupcake ve pastamızın keki kakaolu ,kreması ise frmabuaz aromalı kuvertür çikolata ile hazırlandı . Ve yine Gül Hanımın isteği üzerine çilek parçacıkları ekledim. Çok güzel bir düğün oldu .. Kendilerine destekleri için çok teşekkür ediyorum ve sonsuz mutluluklar diliyorum ..


Pastayı Ataman Bey ve Gül Hanım ,o gün doğum günü olan yakın dostları QLife dergisi sahibi Taner Taş ile birlikte kestiler .. Ben de bu resimleri temin etmemde bana yardımcı olan QLife dergisine çok çok teşekkür ediyorum ... Taner Bey'e de nice seneler diliyorum ...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder