şeker hamurlu butik pasta

şeker hamurlu butik pasta

18 Aralık 2012 Salı

Şimşek McQueen Pasta


Benim için biraz farklı bir deneyim oldu bu pastam. çünkü içerisinde inek sütü ve inek sütünden herhangi bir ürün,çikolata ve yumurta kullanmamam gerekiyordu.Ben de pastamın pandispanyasını keçi sütünden tereyağıyla ve yumurtasız olarak hazırladım.Kremasını da yine keçi sütüyle ,tereyağıyla ve vanilya ile hazırladım.Yumurta olmadığı için pandispanyasına şekil vermek oldukça zor oldu.


Açıkçası başlarda biraz korktum ama neyse ki sonuç iyiydi.Ve beğendiklerini görmek daha da mutlu etti beni.


Ayrıca da çocuklarımızın yüzlerindeki gülümseme herşeye değer olduğu için zorluklar problem değil,onlar nasıl isterse ben o şekilde yaparım. Prensimize de sağlıklı,mutlu,başarılı ,uzun bir ömür diliyorum ..
Nice yaşlara ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder