şeker hamurlu butik pasta

şeker hamurlu butik pasta

29 Eylül 2011 Perşembe

Kuzumun Mickey Mouse Pastası

Oğlumun doğumgünü için pasta modeli düşünmeye başaladığımda, aklıma ilk gelen resim uçaklı bir pastaydı.Çünkü kuzum uçaklara bayılıyor ve daha şimdiden devamlı pilot olmak istediğini söylüyordu.Daha sonra en doğru kararın kendisine sormak olduğunu düşündüm ve ona seçenekler sundum.Uçaklı pasta mı istersin,helikopterli mi yoksa mickey mouse'lu pasta mı?Bana verdiği cevap şu oldu " bi uçaklı,bi helikopterli bi de mickey mouse'lu ". Birinden birini seçemedi bir  türlü ve ortaya böyle bir pasta çıktı.


Önce gerçek bir uçak görüntüsü yapmayı düşündüm ama sonra oğluma göre şöyle cıvıl cıvıl renklerde uçakla  helikopter yapmaya karar verdim. Üç yaşında bir çocuk için daha uygun olacaktı böylesi..


Ve pastamın üstünü çok fazla ayrıntıyla doldurmak istemedim. Sadece oğlumun görmek istedikleriyle süsledim pastamı. Evde son rötuşları yaparken kuzum pastasını gördü ve sevinç çığlıkları atmaya başladı.Çok hoşuna gitti.Bu da benim için herşeye değerdi işte.. Bütün yorgunluğumu aldı götürdü.


Doğumgünü konsepti de mickey mouse oldu.Balonları,peçeteleri,düdükleri... Tam istediğim gibi bir doğumgünü oldu ,çünkü bütün kuzucuklar çok eğlendi.İyi ki doğdun bebeğim ,seni çok seviyorum......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder