şeker hamurlu butik pasta

şeker hamurlu butik pasta

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Peri Kızı Pastası


Sevgili arkadaşım Aylin'in zuzusu Ceren'in 2.yaşgünü için hazırladığım peri kızları pastam.Aylin de çok karışık renkli bir pasta olsun istemedi.Beyaz üzerine pembe bir pasta düşünüyordu. Bana birkaç pasta modeli gönderdi ve içlerinden bu pastaya karar verdik.


İçini herkesin sevebileceğini düşündüğümüz çikolata ve fıstıkla hazırladım.Pandispanyası da kakaoluydu.


Pastamı sıvamaya ve süslemeye yine oğlumu yatırdıktan sonra başladığım için bitimi de uzun sürdü.Sabaha karşı süslemeyi bitirebildim.Belki normal zamanda bana otur deseler oturamam o kadar uzun süre ama pasta yapmak bambaşka bir zevk benim için.Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum bile.Yani hiç de şikayetçi değilim bu durumdan.


Nice yaşlara prensesim;uzun ,sağlıklı,başarılı ve mutlu bir ömür diliyorum senin için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder