şeker hamurlu butik pasta

şeker hamurlu butik pasta

12 Şubat 2014 Çarşamba

Köpekbalıklı Pasta , Cupcake ve Kurabiyeler


Kuzum için hazırladığım köpekbalıklı pastam.O kadar  çok fikir değiştirdi ki nihayetinde köpekbalığına karar verdi. Ben de olayı biraz hoşlaştırmak için rengarenk deniz teması hazırladım.







Ve arkadaşlarına hediye olarak verilmek üzere hazırladığım deniz temalı kurabiyelerimiz. Her biri şık kutulara konularak hediye edildi . Ancak ben telaştan o şekildeki fotoğraflarını çekemedim :(


Doğumgünü pastası aslında cupcake kulesi şeklindeydi . Ve ben bu kulenin fotoğrafını da çekemedim. Doğumgünü fotoğraflarının tamamını kuzenim çekti ve ben hala onlardan alamadım. Alır almaz tüm fotoğrafları ekleyeceğim. Tüm doğumgünü konsepti köpekbalığıydı. Tbakları,örtüleri , süslemeleri .. Canım oğlum benim ,herşeyim,nefesim ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder